Önskelista

Datum: 2012-05-18 |Tid: 20:42:55|


Jag fyller år nästa söndag, hela 21 år blir man. Herregud vad tiden flyger iväg, jag fyllde nyss 18 ju! ;]

Hur som helst så tog jag mig friheten att göra en önskelista, för drömma får man! Dessutom är det en bra "kom ihåg"-lista för en själv när man inte kommer ihåg vad det är man behöver.
Då kan man gå tillbaka och kika!


(Nummerordningen har ingen betydelse!)

1. Kamerablixt; Sigma blixt EF-500 DG SUPER
2. Skrivare; Canon Pixma MG6250
3. Bok; Plate to pixel Digital Food Photography and Styling av Helene Dujardin
4. Bok; Ljussätt plåta retuscha steg för steg av Scott Kelby
5. Objektiv; Sigma 70-300/4-5,6
6. Batteri; NB-2LH  (Till canon eos 400D kamera)
7. Presentkort; Gina tricot, Village, Sia, IKEA (Klicka för att komma till hemsidorna)
8. Pengar



Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0
RSS 2.0