Smink smink smink

Datum: 2012-05-15 |Tid: 19:41:03|


För någon vecka sedan så gick jag in på Elf's hemsida för att kika runt. Kikandet ledde till klickande som slutade med att jag fick en kartong med smink på posten härom dagen :]

Alla saker på deras hemsida ligger runt £1.50 i pris (ca 15 svenska kronor beroende på vad valutorna står i, det kan ni kolla här) förutom vissa boxar/set eller "lyxigare" varianter. 

De säljer sina produkter billig för att de marknadsför sig ytterst lite, har inga lyxiga men fullt dugliga förpackningar och säljer bara via nätet. E.l.f. testar inte något av sina produkter på djur och innehåller inte animaliska ingredienser 

Kommer skriva lite vad jag tycker om alla produkter senare när jag testat dem!

Allt detta köpte jag för endast 300:-!!




(Klicka för att komma till hemsidan)



Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0
RSS 2.0